Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Η σημασία του ελεύθερου χρόνου

Όταν δεν δουλεύεις έχεις τις πιο τρελές ιδέες!
Ο ελεύθερος χρόνος είμαι σίγουρη ότι ήταν η πηγή πολλών μεγαλουργημάτων.
Δεν το έχω πάψει, αλλά είμαι πεπεισμένη ότι πριν ένα μεγάλο επιχειρηματικό επίτευγμα, πριν την συγγραφή ενός αριστουργήματος, πριν την διατύπωση μιας σπουδαίας θεωρίας κάποιος είχε πολύ ελεύθερο χρόνο...
Ο Σωκράτη π.χ αν τον είχαν όλη μέρα στα λιβάδια να κόβει σταφύλια θα γινότανε φιλόσοφος; 
Ο Ντα Βίτσι αν είχε χέρια σκληρά και τραχιά από τις χειρωνακτικές εργασίες θα έκανε τα αριστουργήματα του; 
Οι προαναφερθέντες ή ήταν πολύ τυχεροί και γεννήθηκαν με οικονομική άνεση ή τα είχαν χεσμένα τα λεφτά.
Αυτά είναι δικές μου θεωρίες, θα το ψάξω όμως...

Σας φιλώ και θα επανέλθω...

Υ.Γ σήμερα δεν κοκκίνισε τίποτα!! ουαο! πάμε καλά άρα!!
Υ.Γ ΙΙ αν δεν καταλάβατε το hint έχω πολλές υποσχόμενες ιδέες!!
Υ.Γ ΙΙΙ  δεν είναι πολύ χαζό που τον αποκαλούμε ελεύθερο χρόνο;!

2 σχόλια:

  1. γεια σου συναδέλφισσα στην ανεργία... τσακώνεσαι κι εσύ με τον διορθωτή του word βλέπω :-)))

    συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου για τον Σωκράτη, τον Ντα Βίτσι και τους υπόλοιπους :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι άστα να πάνε εγώ και ο διορθωτής έχουμε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση χεχε

    Θα προσπαθήσω να τεκμηριώσω την άποψη για να μάστε καλυμμένοι χεχε

    Δεν είναι και τόσο χάλια η ανεργία ε? ΕΚτός από την ανασφάλεια βέβαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή